2 תשובות
לא לערבב ביניהם אסור הניאצימיד שלהם 10% אם הוא היה 5% זה היה אפשרי,
מומלץ שחומצת בטא תהיה בערב והסירום בבוקר
וגם עדיף להתחיל עם המוצרים בהדרגה ולא הכל בפעם אחת כי זה יכול לגרום להתפרצות פצעונים כי העור לא רגיל
מומלץ שחומצת בטא תהיה בערב והסירום בבוקר
וגם עדיף להתחיל עם המוצרים בהדרגה ולא הכל בפעם אחת כי זה יכול לגרום להתפרצות פצעונים כי העור לא רגיל
מותר לערבב בינהם ואפילו מומלץ!
מה שכן - סרום ניציאנמיד בריכוז מעל 5% עלול לגרות את העור ובעצם לעשות יותר נזק מתועלת(אני לא בטוחה בריכוז של ניציאנמיד של דה אינקי ליסט)
מבחינת סדר, אין כל כך חשיבות למיטב ידיעתי, אני אישית שמה קודם סליצילית (חומצה בטא הידרוקסית) ואחרי זה ניציאנמיד.
לשים לב, ניציאנמיד אפשר גם להשתמש פעמיים ביום (בריכוז מתחת ל5%), סליצילית 2-3 פעמים בשבוע בערב.
וכמו שנאמר - מומלץ להתחיל בתדירות נמוכה ולשלב את המוצרים אחד אחד ולאט לאט כדי לראות איך העור מגיב ולדעת מה גורם לגירוי/התפרצות פצעונים במידת הצורך
מה שכן - סרום ניציאנמיד בריכוז מעל 5% עלול לגרות את העור ובעצם לעשות יותר נזק מתועלת(אני לא בטוחה בריכוז של ניציאנמיד של דה אינקי ליסט)
מבחינת סדר, אין כל כך חשיבות למיטב ידיעתי, אני אישית שמה קודם סליצילית (חומצה בטא הידרוקסית) ואחרי זה ניציאנמיד.
לשים לב, ניציאנמיד אפשר גם להשתמש פעמיים ביום (בריכוז מתחת ל5%), סליצילית 2-3 פעמים בשבוע בערב.
וכמו שנאמר - מומלץ להתחיל בתדירות נמוכה ולשלב את המוצרים אחד אחד ולאט לאט כדי לראות איך העור מגיב ולדעת מה גורם לגירוי/התפרצות פצעונים במידת הצורך
באותו הנושא: