12 תשובות
שואל השאלה:
כי דוקטור מרטינז זה באמת הנעלי חלומות שלי, אבל אני לא רוצה לשלם 800 שקל על נעל...
את אלה קניתי יד שניה ב30 שקל
אנונימית
שואל השאלה:
הייתם שופטים על זה בן אדם?
אנונימית
לא מביך
ולא הייתי שופט על זה
לא מביך ולא הייתי שופט
שואל השאלה:
אוף כי באמת ש800 שקל זה מחיר ממש מוגזם לנעל ואני לא יכולה להרשות לעצמי לקנות את זה
אנונימית
חיימשלי תקני חיקויים, מי ששופט על זה הוא חר* בנאדם
לא.. לאף אחד לא אכפת
לא
לדעתי לא
כל עוד זה ניראה דומה ויפה ממש
למה שישפטו
זה מטופש שמישהו יעיר על זה משהו
לא כל אחד מבזבז כל כך הרבה כסף על נעל
זה באמת מחיר מוגזם לנעל
את עושה בשכל