3 תשובות
היתה הופעה מהממת אבל הופעות בפארק הירקון זה פשןט רעיון נורא, אם אתה לא מטר 90 או עולה על הכתפיים של מישהו אי אפשר לראות כלום, והיציאה משם בכלל מזעזעת, לקח שעה וחצי והרבה מכות להגיע לרכבת. לא שווה את זה
אנונימית
היי אני השמן הקירח
אנונימי
גאווה שלנו היה מדהים חוץ משמן קירח שנדבק לי לאס אבל בסדר