5 תשובות
מקנאה בך על המזג אוויר הזה
הייתי לוקחת ג'קט
שואל השאלה:
חחח תאמיני לי שזה לא תמיד הכי כיף לגור בהרים הגבוהים של הדרום בקיץ לסבול מחום בחורף קיפאון מקפיא לפעמים מבטלים יציאות רק בגלל הקור
אנונימי
אבל בקור אתה יכול ללבוש עוד שכבות, בחום אין מה לעשות
שואל השאלה:
זה גם נכון (:
אנונימי
איפה אתה שככה גן עדן?
לא חייב ג'קט, אני הייתי הולכת בלי אבל להרבה אנשים זה כן קר, אז תביא איזה משהו בקטנה