11 תשובות
אני בת אז בדוק שכן
אבל ...בנים לא יודעת
בכנות
לא
אם היא מדברת בטלפון אז לא
אם היא בוכה ולא מדברת עם אף אחד ולא בטלפון אז כן
אנונימי
בכנות? הייתי ממש רוצה אבל מתביישת
שואל השאלה:
היא לא בטלפון והיא לבד
אנונימית
לא בטוחה... יש מצב תלוי אם הייתי ממהרת לאנשהו.. בהנחה שלא, הייתי כנראה.
הייתי מנסה לשאול אותה האם הכל בסדר, אבל אני מניח שמלבד זה אין לי הרבה מה לעשות אז כנראה זה היה מאד מביך.
תנסי
יהיה נחמד
במקסימום יהיה פדיחה אבל תדעי שניסית לעזור
תלוי בת כמה את אבל כעיקרון כן