8 תשובות
אולי תלכו למצח במקום?
עדיף אני מבינה אותם
תקנו גלידה זה טעים
עדיף לכם לא ללכת מפחיד שם
אנונימי
לא לשכנע
לא רוצים לא צריך
לא רוצים לא צריך
^^ זה קניון מה מפחיד
זה כן מפחיד
כולם שם נראים מוזר והכל שם חנויות של צעצועי מין קעקוקעים ותחפושות.
בסנטר בבניין בי איפה שכל האנשים המוזרים ככ מפחיד
כולם שם נראים מוזר והכל שם חנויות של צעצועי מין קעקוקעים ותחפושות.
בסנטר בבניין בי איפה שכל האנשים המוזרים ככ מפחיד
באותו הנושא: