8 תשובות
אולי תלכו למצח במקום?
עדיף אני מבינה אותם
תקנו גלידה זה טעים
עדיף לכם לא ללכת מפחיד שם
אנונימי
לא לשכנע
לא רוצים לא צריך
^^ זה קניון מה מפחיד
זה כן מפחיד
כולם שם נראים מוזר והכל שם חנויות של צעצועי מין קעקוקעים ותחפושות.
בסנטר בבניין בי איפה שכל האנשים המוזרים ככ מפחיד