4 תשובות
שואל השאלה:
איך לדעת אבל אם נחזור אני אוהבת אותו
איך לדעת אבל אם נחזור אני אוהבת אותו
אנונימית
זו בדיוק הבעיה. שיתכן ואת אובססיבית אליו. (לפי הקלפים של המטות והחרבות)
תקשיבי. את אותה אחת שגם שאלה ויצא לה קלף כוכב?
כמו שהסברתי לך קודם - פתחת קלף והוא סימן את התקווה שלך.
בקריאה עצמית, רוב הסיכויים שהקלפים פשוט יחזרו אליך כמו מראה.
בקריאה עצמית הקלפים לא בהכרח נותנים לך תשובה. הם משקפים מולך את הרגשות שלך בנוגע לשאלה, כלומר נותנים לך מסר או תובנה לגבי מה שאת מרגישה. ולפעמים זו פשוט התשובה עצמה, למשל "זאת רק תקווה, לא יותר."
אני מבינה שמקודם שאלת האם נחזור - הכוכב סימל את התקווה שלך לחזור. לא ענה אם תחזרו. כלומר רוב הסיכויים שאת מקווה לשווא.
עכשיו את כבר שואלת על האקס יותר מדי. לא מרפה. וכבר יוצאים לך קלפים של חרבות, מטות, זה לא אומר שום דבר בנוגע לאקס. זה אומר יותר בנוגע אליך. חרבות מסמלות מצב נפשי רעוע, ומטות מסמלים מאבקים, התחבטויות. זה פשוט בא להגיד לך שאת יותר מדי מתחבטת בשאלה "האם אני והוא נחזור" ואת נמצאת בסערת רגשות רעילה בנוגע לנושא השאלה.
ואם קיבלת מטות וחרבות, סימן אולי שעשית כבר כנראה יותר מדי פתיחות בקלפים על אותה שאלה. האזהרה כאן היא פשוט להניח לזה. הקלפים מנסים לרמוז לך שאת במאבק בתוך עצמך ושאת לא ראויה לתשובה במצבך, זה לא בריא לך. את לא בעמדה בשלה מנטלית ואנרגטית נפשית לחזור לאקס אפילו. את אובססיבית אליו. מטות וחרבות? כך את רוצה לחזור אליו? מתלות ונזקקות? במצב נחות ונואש כזה? הוא יפגע בך... כדאי שתסיטי רגע תשומת לב לעצמך במקום לשאלה ותביני את עצמך באובייקטיביות.
כמו שהסברתי לך קודם - פתחת קלף והוא סימן את התקווה שלך.
בקריאה עצמית, רוב הסיכויים שהקלפים פשוט יחזרו אליך כמו מראה.
בקריאה עצמית הקלפים לא בהכרח נותנים לך תשובה. הם משקפים מולך את הרגשות שלך בנוגע לשאלה, כלומר נותנים לך מסר או תובנה לגבי מה שאת מרגישה. ולפעמים זו פשוט התשובה עצמה, למשל "זאת רק תקווה, לא יותר."
אני מבינה שמקודם שאלת האם נחזור - הכוכב סימל את התקווה שלך לחזור. לא ענה אם תחזרו. כלומר רוב הסיכויים שאת מקווה לשווא.
עכשיו את כבר שואלת על האקס יותר מדי. לא מרפה. וכבר יוצאים לך קלפים של חרבות, מטות, זה לא אומר שום דבר בנוגע לאקס. זה אומר יותר בנוגע אליך. חרבות מסמלות מצב נפשי רעוע, ומטות מסמלים מאבקים, התחבטויות. זה פשוט בא להגיד לך שאת יותר מדי מתחבטת בשאלה "האם אני והוא נחזור" ואת נמצאת בסערת רגשות רעילה בנוגע לנושא השאלה.
ואם קיבלת מטות וחרבות, סימן אולי שעשית כבר כנראה יותר מדי פתיחות בקלפים על אותה שאלה. האזהרה כאן היא פשוט להניח לזה. הקלפים מנסים לרמוז לך שאת במאבק בתוך עצמך ושאת לא ראויה לתשובה במצבך, זה לא בריא לך. את לא בעמדה בשלה מנטלית ואנרגטית נפשית לחזור לאקס אפילו. את אובססיבית אליו. מטות וחרבות? כך את רוצה לחזור אליו? מתלות ונזקקות? במצב נחות ונואש כזה? הוא יפגע בך... כדאי שתסיטי רגע תשומת לב לעצמך במקום לשאלה ותביני את עצמך באובייקטיביות.
שואל השאלה:
יש מצב לעזרה בפרטי.
יש מצב לעזרה בפרטי.
אנונימית
באותו הנושא: