4 תשובות
איפה..
אנונימי
שואל השאלה:
לא ייודעת,
יש לי שאלה בש"ב ( מהו לחץ של גז? הסבר ותן דוגמאות )
אני לא מבינה!:)
אנונימי
לחץ הגז הוא תוצאת פעולת הכוח שמפעיל גז על דפנות המיכל בו הוא נמצא – תוצאה
של התנגשויות חלקיקי הגז בדפנות המיכל.

בגלל שיש ריק מאוד גדול בין החלקיקים הם מתפזרים לכל עבר.
שואל השאלה:
תודה לעונה האחרון \ האחרונה!♥
אנונימי