4 תשובות
איפה..
אנונימי
שואל השאלה:
לא ייודעת,
יש לי שאלה בש"ב ( מהו לחץ של גז? הסבר ותן דוגמאות )
אני לא מבינה!:)
לא ייודעת,
יש לי שאלה בש"ב ( מהו לחץ של גז? הסבר ותן דוגמאות )
אני לא מבינה!:)
אנונימי
לחץ הגז הוא תוצאת פעולת הכוח שמפעיל גז על דפנות המיכל בו הוא נמצא – תוצאה
של התנגשויות חלקיקי הגז בדפנות המיכל.
בגלל שיש ריק מאוד גדול בין החלקיקים הם מתפזרים לכל עבר.
של התנגשויות חלקיקי הגז בדפנות המיכל.
בגלל שיש ריק מאוד גדול בין החלקיקים הם מתפזרים לכל עבר.
שואל השאלה:
תודה לעונה האחרון \ האחרונה!♥
תודה לעונה האחרון \ האחרונה!♥
אנונימי