34 תשובות
17+
^תתעלם ממנה, היא תומכת בבגידות(ליתר דיוק היא חושבת שאפשר לחזור לאדם שבגד אם הוא מתנצל)
אנונימי
16 בעיקרון
אבל כשמרגיש נכון בוגר וטבעי
17 או 16
חבר ראשון בקטע רציני? 17-18
חבר ראשון בקטע לא רציני? גם 17-18
אל תעשו דברים שתתחרטו עליהם.
באמת שאין גיל אידיאלי. זה פשוט הרבה אנשים זוגות מתחילים בממוצע גילאים דומה
חבר ממש חבר כאילו או סתם כזה חבר להיות איתו
שואל השאלה:
בן זוג
אנונימי
כי בעיקרון לכל גיל יש את הזוגיות שלו
נגיד כיתה ד אז כזה לא מדברים כמעט רק מגדירים שהם חברים וזהו
כיתה ו כבר כזה אולי נפגשים רק שניהם והולכים למקומות
כיתה ט כבר נראה לי מתנשקים לא יודעת
כיתה יא ומעלה כבר לדעתי סביר חבר חבר של ממש
זה עדיין נחשב חבר אבל פשוט יש לכל גיל את הפרשנות שלו לזוגיות
חברה ביסודי נחשב?
כאילו ה ו כזה
15
17-18
18 + למי שרוצה באמת זוגיות ולא פרידות
זה נורא תלוי, אפשר גם בגיל 12 להגיד יש לי חבר אבל אם מדובר על לפתח רגשות אמיתיים ולהיקשר לבן אדם אני חושבת 15+
אין גיל כשאתה פשוט מוצא אותו או אותה
המושג "חבר" אינו תלוי בשום גיל.

יכולים להיות לך חברות או חברים בכל גיל.
בין אם זה בגיל 4, בגיל 9 או בגיל 17.

מה שאתה בטח רצית לשאול, זה "באיזה גיל הכי אידאלי בן זוג?" וכשזה קשור למגע מיני, אז מגיל 14-16, שכן זה מה שמתיר החוק...
לדעתי זה לגמרי תלוי בבנאדם
כשהגיל על השעון
למזרחים 15 לאשכנזים 18
15 אבל תמיד יש יוצאי דופן
בקטע רציני 17-18
16+
אבל תכלס כל גיל זה סבבה
אין גיל אידאלי, זה פשוט מגיע ומתאהבים אחד בשני.
מבחינתי גם בגן זה אידיאלי
14 כי אדריאן ומרינט ביחד והם בני 14 אז כן
למה חבר ראשון אם אפשר לקוות לכל החיים
זה משתנה אצל כל אחד, אני נגיד לא חושב שזה מתאים לי כרגע (אם מדובר בבת זוג).
אני הייתי מאוהב נורא כבר בגיל 12 אז אולי אז