5 תשובות
כן כדאי
תלוי מה התנאים..
כן למה לא
שואל השאלה:
רק בוחן כאופציה לא ביררתי כנראה המשכורת מינימום השאלה אם העבודה סבירה ושווה את השכר
רק בוחן כאופציה לא ביררתי כנראה המשכורת מינימום השאלה אם העבודה סבירה ושווה את השכר
אנונימי
נשמע בסדר דווקא
באותו הנושא: