4 תשובות
לא לוותר
שואל השאלה:
טוב אני אחכה עוד 10 דק ואם לא אני הולך
טוב אני אחכה עוד 10 דק ואם לא אני הולך
אנונימי
אם זה תור מוגזם תוותר
אם זה תור ממש ארוך אז תוותר, אבל תנסה בפעמים הבאות
באותו הנושא: