18 תשובות
לא מתייחסת
אנונימית
למה שתתעצבן? למה אתה נציג הדתיים? אל תתייחס לאלה שלא רוצים לשמוע ולקבל תשובה אמיתית וכנה. יש כאלה שבאו רק לריב ולחמם.. זאת המטרה שלהם - שתתחרפן.
תגיד את התשובה שלך ושייקחו את זה לאן שהם רוצים. אתה את שלך עשית
אנחנו חכמים
מנסה להבין אם יש בזה נקודה רצינית או לא. אם יש, אני עונה ברצינות, אם לא, עדיין עונה ברצינות. אני רואה את זה כהזדמנויות לבחון את עצמי ומה שאני יודע, ולתת את התשובה הנכונה.
דיי אנחנו עם אחד למה צריך להיות נגד משהו
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאני שואל אף אחד לא עושה רע לאף אחד למה להתקיף וכל הזמן מסבירים יפה להם שזאת האמונה שלנו והם אומרים גרב מסריחה
אנונימי
למה מרתיח? כתוב בגמ' במסכת סנהדרין שבאחרית הימים יראי חטא ימאסו
זה חלק מהנבואה ואנחנו צריכים לשמוח שהיא מתקיימת זאת אומרת שגם שאר הגאולות יתקיימו ונגאל בקרוב ממש,
אמן כן יהי רצון.
שואל השאלה:
אמן!!!
אנונימי
משתדלת לא להתייחס נתעלם וזה ייעלם
לא מתייחסים.

חייבים להתמודד אין מה לעשות זה בחיים לא יעצור.-.
חרא של דבר
פשוט מתעלמים ומבינים שאנחנו בצד האמת.
תחשבו על זה, אם לא היינו בצד האמת, אז הם לא היו מתעצבנים עלינו ככה..
עצם העובדה שהרבה יוצאים ושונאים אותנו מוכיחה שאנחנו בצד של האמת - היהדות.

מחכים למשיח
אנונימית
בדרך כלל זה שאלות של אנשים משועממים או כאלה שרוצים להגיע לחמות ובמקרים כאלה פשוט לא מתייחסים
לא פותחים. 'רחוק מ_ ישועה' (אם אכתוב את הפסוק יהיה להם תירוץ למחוק לי)
אנונימי
עבודת המידות. ואם קשה לך - לא להיכנס לסטיפס.
זה שיש כמה דתיים או חרידים שהם שמאלנים/ימינים
או שכמה שהם מקצינים מאוד
או שכמה שמתערבים לאנשים
לא הופך את כולם לכאלה
זה מה שאני בדרך כלל אומרת
וישכאלה שאני פשוט אומר תנו להאמין באמונה שלי מה מפריע לכם
לא יודעת, כשבא לי לריב אני נכנסת
מתעלמים.
הם לא שווים את הכעס שלך
מקבלים את הנבואה "יראי חטא ימאסו" ומתפללים על אלו שכותבים את זה שיזכו להתקרב