15 תשובות
שואל השאלה:
עזבו מיתוס זה לא בשביל להרזות פשוט מרגישה שהגוף שלי צריך להתנקות
ואפשרי לאכול פירות?
אנונימית
אין מה להתנקות, הכבד והכליות מנקות את כל הרעלים מהגוף לא משנה מה תאכלי פירות אפשר לאכול תמיד בלי קשר
שואל השאלה:
ומה אם הכבד שלי צריך גם ניקוי כי שתיתי הרבה אלכוהול לאחרונה?
ובקיצור זה לא עוזר אני רוצה לדעת מה לאכול כי אני אעשה את זה בכל זאת
אנונימית
הכבד מפרק ומפנה גם את האלכוהול. חד משמעית.
שואל השאלה:
אפילו אם שתיתי כל יום במשך חודש?לא חושב שהוא קצת נהרס?
אנונימית
לא. הכבד נהרס בשתי דרכים - שתיית אלכוהול כרונית במשך שנים, או שתיית בינג' בכמות קיצונית. מספיק שתפסיקי עם האלכוהול ליום אחד והכבד ינקה הכל
ובלי קשר עדיף להמעיט באלכוהול
סתם שטויות של שרלטנים, ניקוי רעלים נעשה רק ע"י הכבד והכליות. כל מי שאומר אחרת אינו יציב בנפשו או שהוא מנסה לדחוף לך איזה מוצר תמורת כסף.
הרבה מים ואוכלים בעיקר ירקות ירוקים בלי שום פחמימות ורעליפ
ולפי התגובה ההזויה שלך כמראה הבעיה הנפשית במוקד
שואל השאלה:
מה הקשר בעיה נפשית תעוף לי מהשאלה בבקשה
אנונימית
כנראה תחושות שלך הן ביטוי פסיכוסומטי.
שה מיתוס כזה אתה צריך לאכול בריא או שיש איזה דף כזה
שואל השאלה:
איזה שטויות
אני הפסקתי עם האלכוהול לחודשיים אחרי החודש הזה של השתייה המופרזת ועדיין מרגישה שזה השפיע על הגוף שלי
בכל מקרה עדיין בא לי לעשות אם אין לך איך לענות על השאלה אל תענה
אנונימית
קודם כל אל תגידי שטויות אל דברים שאין לך מושג בהם. גם אם תחתכי חצי מהכבד, הוא יתקן את עצמו ויגיע לגודל מלא כי הוא עובר רגנרציה.
את מרגישה שיש לך רעלים? או שאת בתסמונת גמילה מאלכוהול או שיש לך בעיה נפשית.