6 תשובות
ממש לא למה מה קרה 500 שח על כפכפף
אני מתה על האג אני קונה כול חורף נדיר
אבל המחיר ממש מוגזם להרבה מאוד אנשים ויש אותו הדבר באלי אקספרס והאיכות שם סבבה
יש לי אותם זה לא כזה שווה .
לא שווה
תמצאי משהו דומה בזול יותר אני בטוחה שיש
שואל השאלה:
אנשים שיש להם את זה לבשתם את זה גם לקיץ או רק לחורף?