9 תשובות
כי בגיל 12 את קטינה אחושילינג
את מוזמנת להפעיל את המוח שלך
גיל ההתבגרות
בגיל 12 אין יותר מדי שכל להבין שזה בעייתי
בגיל ההתבגרות המוח, הגוף, המודעות לסביבה וכו' עוד מתפתחת, כל שנה בגילאים האלו היא שלב אחר בחיים, לכן הפרש גילאים בגיל הזה הוא לא בסדר...
26 ו30 גם גבולי לעיתים, אבל הוא הרבה יותר בסדר, כי מדובר באנשים בוגרים שכבר הספיקו לבנות לעצמם אישיות ודעות חזקות, לקבל אחראיות ומודעות לסביבה, בגילאים האלה אנחנו נמצאים בסך הכל באותו שלב בחיים להרבה זמן, לכן זה בסדר
כי זה קטינים וזה לא מאוד פשוט
זה סיפור עם קטינים כל שנה בגיל ההתבגרות היא קריטית המח של בני אדם מפסיק להתפתח בערך בגיל 25 בגיל 12 את ילדה שלא מזמן ראתה לולי בירצינות למה את אפילו שואלת גיל 26 ו30 את נמצאת בערך באותו מקום בחיים של עבודה מוכנות להתמסד 12 ו16 את חושבת על לשחק קלפים ולדבר הוא חושב על ס*ס
זה לא ממש בגלל ההפרש גיל זה יותר בגלל הגיל את/ה קטנ/ה מדי