7 תשובות
תלמידה
אני לא נושמת
ברור שהמורה טועה בהתנהגות שלה
ברור שהמורה טועה בהתנהגות שלה
המורה צודקת אסור טלפון בכיתה
לא משנה מה הנושא
וזה לא כל כך חשוב והיא יכולה לחכות להפסקה
על מה המינוס קשה לשמוע אמת
יש חוקים בבית ספר מה לעשות כולם חוו את זה
תפסיקי להתבכיין בסהכ לא הרשתה להרים טלפון איזה הגזמה
לא משנה מה הנושא
וזה לא כל כך חשוב והיא יכולה לחכות להפסקה
על מה המינוס קשה לשמוע אמת
יש חוקים בבית ספר מה לעשות כולם חוו את זה
תפסיקי להתבכיין בסהכ לא הרשתה להרים טלפון איזה הגזמה
אנונימית
אני חושבת שהמורה צריכה לפתח קצת רגישות אבל כן אם מראש אסור להיות בטלפון בשיעור אז המורה לא ממש אשמה
התלמידה
כנראה המורה רווקה ממורמרת
כנראה המורה רווקה ממורמרת
אין פה צודקת או לא
לפי החוקים היבשים המורה צודקת אבל כל בנאדם נורמלי היה נותן לתלמידה להתקשר רגע להגיד מזל טוב
לפי החוקים היבשים המורה צודקת אבל כל בנאדם נורמלי היה נותן לתלמידה להתקשר רגע להגיד מזל טוב
בתכלס המורה צודקת אבל איך שהיא אמרה את זה לא מכבד