9 תשובות
כי זה נותן ריח של ילדה נקייה כזה
אני לא ממש, כלומר זה נחמד אבל אני לא מתה על ריחות עדינים כמו וניל או בסגנון.
אין לי מושג
למה שמישהו ירצה להריח כמו מאפה?
לא רוב הבנות אבל לדעתי וניל זה הריח הכי מושלם שיש
לא רובן
אבל כן יש הרבה שמעדיפות
כאילו לרוב הבשמים שיש בתווים שלהם וניל נעימים
אני לא
אני לא
ממש לא רוב הבנות