11 תשובות
אני גם כועסת שאת לא יודעת לאיית
אנונימית
כם אני כואס
*כועסת
בכל מקרה אולי מחקו שלא ראית
שואל השאלה:
^איך?
אנונימית
עשית אולי ניתוק מהמשתמש לשאלה?
כי אז זה מוזר בחי לשלוח הודעה
יכול להיות שעשית ניתוק מהמשתמש וזה לא שלח התראה
שואל השאלה:
אהה
אנונימית
שואל השאלה:
ועדיין אפשר להוריד לי נקודות?
אנונימית
כן
וואי גם לי זה קורה כל הזמן
אני גם על אזהרה ונחסמתי לאיזה יומיים
גם לי זה קרה לי היה 100 אחוז יום אחד ויום למחרת אני פתאום רואה 50 אחוז ואני בקושי פעיל כאן