התחברות הרשמה

למי יותר כייף בנשיקה לבנים או לבנות ולמה ?

19 בספטמבר 2023, 15:08
נשיקה צרפתיתנשיקהשפתיים    
2 תשובות
אולי בנים כי הם גם מתחרמנים ממש מהר אז יש להם גם סיפוק מיני כלשהו בכל נשיקה אבל לא חושב שההבדל משמעותי
אנונימי
מה...
שני הצדדים נהנים מזה
R
Russi@n Girl
באותו הנושא:
(שאלה לבנות ולבנים) בנים האם כייף לכם להיות בן ?בנות האם כייף לכן להיות בת?
זה כייף שבנים נוגעים בת*ת בנשיקה ?
למה הדעה הרווחת שבן אדם לבן יותר ייפה משחור
בנות כייף לכם בנים מחזרים אחריכם ?
שאלה לי אלייכן בנות תגלו לבנים איפה הם צריכים לשים את הידיים בנשיקה
מה הדבר הכי כייף בנשיקה ?
בנות שהם נמוכות זה כייף שכולם יותר גובהים ממכם??
תגידו, בנשיקה הראשונה שלכם אמרתם לבן/ בת הזוג שזו הנשיקה הראשונה??
למה זה כייף שהוא תופס בך במותניים בזמן נשיקה ?
שאלה לבנות האם כייף לך לביות בת ?
בנות למה זה כייף שבזמן נשיקה הוא תופס במותניים ?