תשובה אחת
שואל השאלה:
כדאי פשוט לחכות שהזמן יעשה את שלו?
או פשוט לדבר איתו בבירור
"שומע?, אני באמת רוצה להיות ישרה בקטע הזה,
אני מרגישה אליך משהו ואני בעד לקחת את הזמן אבל בלי משחקים, אני יותר מאשמח מהזדמנות להכיר אותך ושאתה תכיר אותי"
כדאי פשוט לחכות שהזמן יעשה את שלו?
או פשוט לדבר איתו בבירור
"שומע?, אני באמת רוצה להיות ישרה בקטע הזה,
אני מרגישה אליך משהו ואני בעד לקחת את הזמן אבל בלי משחקים, אני יותר מאשמח מהזדמנות להכיר אותך ושאתה תכיר אותי"
באותו הנושא: