5 תשובות
כי זה מוריד בנאדם שמתחיל עם כל דבר שזז
מעריכה כל אחד
אבל תלוי איך אתה מתחיל..
"כוסית, רוצה בטוסיק?" פחות הקטע שלי.
אבל תלוי איך אתה מתחיל..
"כוסית, רוצה בטוסיק?" פחות הקטע שלי.
שואל השאלה:
חהחהחהח^
אבל רוב הבנות לא מעריכות גם אם הוא הכי מכבד
חהחהחהח^
אבל רוב הבנות לא מעריכות גם אם הוא הכי מכבד
אנונימי
כי זה רגיל להן שמתחילים איתן אז אי הערכה
אנונימית
למה אתה מכליל? כל הבנות שאני מכירה יעריכו את זה ממש כולל אני
באותו הנושא: