6 תשובות
^אין כאן כל כך הרבה כאלה, אל תגידי שזה כל הצעירים.
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אז לא כולם אבל הרבה מאוד
בסדר אז לא כולם אבל הרבה מאוד
אנונימית
תאמת שזה מה שאני חושב תמיד שאני רואה את השאלות האלה, כאילו רק אם היו יודעים שזה סבבה לגמרי אין מה להתפדח
שואל השאלה:
סתם נגיד "שלחתי הודעה למורה שלי לשאול אותו משהו" איזה פדיחה
או יש לי חצ'קון במצח ואני צריכה ללכת לבית ספר" איזה פאדיחה
זה לא כזה עמוק :( הלוואי שהם היו מבינים את זה ומרגישים יותר טוב עם עצמם
סתם נגיד "שלחתי הודעה למורה שלי לשאול אותו משהו" איזה פדיחה
או יש לי חצ'קון במצח ואני צריכה ללכת לבית ספר" איזה פאדיחה
זה לא כזה עמוק :( הלוואי שהם היו מבינים את זה ומרגישים יותר טוב עם עצמם
אנונימית
יש אנשים שיותר לחוצים ויש אנשים שיותר אדישים. יש סיטואציות שלך ירגישו כמו כלום ולאחר אותן סיטואציות ירגישו כמו סוף העולם.
ניקח דוגמא קיצונית..
סוף העולם מתקרב, עומד לנחות אסטרואיד שישמיד את כל האנושות. יהיו אנשים שיכנסו ללחץ גדול ולא ידעו מה לעשות ויהיו אנשים שישארו אדישים לזה כי לא אכפת להם למות.
ניקח דוגמא קיצונית..
סוף העולם מתקרב, עומד לנחות אסטרואיד שישמיד את כל האנושות. יהיו אנשים שיכנסו ללחץ גדול ולא ידעו מה לעשות ויהיו אנשים שישארו אדישים לזה כי לא אכפת להם למות.
דוגמא?
אנונימי
באותו הנושא: