8 תשובות
שואל השאלה:
^ראיתי אנשים שנכנסו לצלם ויצאו והייתי בשוק
אנונימי
מפגרים
מה אתם חושבים על אנשים שמתפללים במקום לצלם לסטורי
מפרסמים את הסליחות אשריהם, אבל תכלס לא חושבים על אנשים יותר מדי
מזלזל ברמות במקום הקדוש הזה וברגעים הקדושים האלה
עצוב
ברוך השם אצלנו זה לא קורה
מגעיל אותי. אותו דבר קורה באומן בשנים האחרונות, סליחה אבל זה גועל נפש ואיבד את הפואנטה וכוונת הצדיק
אנונימי
שהם פחות מכבדים, אתם באים לבית כנסת תכבדו אבל כל הכבוד להם שקמים לסליחות אני ישנה שעות האלה.