2 תשובות
כל עוד היא בחיים ולא הגישה תלונה על כך- זה סבבה אגוזים, ויש מצב שהיא אפילו אהבה את זה
אם היא נפטרה מהאירוע ואתה במעצר, אני חושבת שזה אבוד לך אדוני.
אם היא נפטרה מהאירוע ואתה במעצר, אני חושבת שזה אבוד לך אדוני.
אוייש
באותו הנושא: