2 תשובות
כל עוד היא בחיים ולא הגישה תלונה על כך- זה סבבה אגוזים, ויש מצב שהיא אפילו אהבה את זה
אם היא נפטרה מהאירוע ואתה במעצר, אני חושבת שזה אבוד לך אדוני.