3 תשובות
מלא נפטרו אצלי במשפחה אני אישית עדיין לא השלמתי עם זה אבל אני חושבת שעם הזמן פשוט מפנימים את זה לאט לאט .. ומתגברים למרות שזה כואב וקשה
בהצלחה ומשתתפת בצערך
זה תמיד יהיה קשה, תחשבי מה יותר טוב לך לדבר על זה או לשמור לעצמך ותמיד תזכרי שזה בסדר לבכות
קצת להתבודד ולחשוב על מה הוא היה מצפה ממך לעשות עכשיו אולי זה יעזור