2 תשובות
אני וחברה שלי התחלנו מזה ששלחתי לייק בסטטוס רק שתביני אני מאוהב בה ואנחנו עוד יומיים 3 חודשים יחד עם זה בשביל זה בהצלחה כפרה
היי מה קורה?
יש חדש?
מה עושה?
איך החיים?
איך בלימודים?
יאוו הייתי עם חברות ו..
יש חדש?
מה עושה?
איך החיים?
איך בלימודים?
יאוו הייתי עם חברות ו..
באותו הנושא: