4 תשובות
זה כמו במיטב
זה טיפה יותר קל מהלומדות במיטב
אני חושבת שאפילו המבחן דפר שלי היה קל יותר מהתרגול בלומדה, אז באמת ממש מספיק ללמוד בלומדה וגם עדיף.
אותו דבר