15 תשובות
גבוה
גבוה ממני
גבוה
tired6
מי אמר שזה הדבר שהיחד שמעניין אותנו אחי
שהיה יותר גבוה ממני אני לא אגיד עכשיו שהיה מטר שמונים לי מספיק שהוא יהיה יותר גבוה ממני וזהו גם אם זה ב ס''מ יותר גבוה
שואל השאלה:
.
שואל השאלה:
את בת 12 דיי דיי אין לי כוח נודר
אה אז אסור לי לענות עכשיו
גבוה יותר ממני
אנונימית
בכללי חבר שלי 1.86 גבוה מאוד לידי.
אני מעדיפה נמוכים בהגדרה הכללית אבל לא פסלתי בגלל הגובה
כול הגברים יותר גבוהים ממני אז זה לא משנה למ למרות שהעדפה זה גבוה בגלל שאני רוצה שהילדים שלי יצאו גבוהים
גבוה, לא רק גבוה ממני אלא גבוה מאוד באופן כללי זה הדבר הכי מושך שקיים...
אנונימית
אני לא פוסלת בגלל גובה. אני ממש אוהבת גבוהים, אבל גם ממש אוהבת נמוכים. להיות עם מישהו תלוי בכל כך הרבה דברים, אצלי גובה הוא לא אחד מהם. בכללי אין לי באמת טייפ מבחינה חיצונית, רק פנימית. חוץ מדילפים אולי.
גבוה ממש זה וואו לדעתי אבל אם אני אוהבת אותו לא יפריע לי שניהיה באותו גובה אני 1.58