6 תשובות
יש לי רק אחות אחת אני רוצה לשמור עליה *אימוגי בוכה*
קנאים זה מגניב ממש
אמלה איך באלי אחים גדולים
מה זה אחים קנאים מה זה כמו בן זוג
זה אובססיבי
זה אובססיבי
אני קנאי לאחותי יותר נכון כאילו אם יש לה חבר אני באמת נכנס באמאמה שלו ברוך השם עד היום לא היה לה חבר
לא יודעת לאח שלי לא אכפת אבל זה נראה נחמד כשמישהו דואג לך
באותו הנושא: