15 תשובות
כן
אבל עושים שלא יראו
אבל עושים שלא יראו
מה אתה רוצה שלא נשים תחתונים
אני לא שמה
אבל מה אכפת לך
אבל מה אכפת לך
אנונימית
לובשים תחתונים שלא רואים את התפר, וככה לא רואים את הפסים של התחתונים אז אין סיבה שזה יביך.
שואל השאלה:
רק שואל למה להתרגז...
שאלתי את זה סתם בשביל לדעת לא כי אכפת לי
רק שואל למה להתרגז...
שאלתי את זה סתם בשביל לדעת לא כי אכפת לי
אנונימי
לא מתרגזת
אני פשוט שואלת מה אכפת לך מה הן שמות? אם הן שמות כנראה שלא מביך אותן
אני פשוט שואלת מה אכפת לך מה הן שמות? אם הן שמות כנראה שלא מביך אותן
אנונימית
כן למה אתה מסתכל בכלל
שמים תחתונים בלי תפר..
שואל השאלה:
אם לא מביך אותן אז לא פשוט שואל...
ויש כאלה שאולי לא מודעות לזה
אם לא מביך אותן אז לא פשוט שואל...
ויש כאלה שאולי לא מודעות לזה
אנונימי
שואל השאלה:
^^^כאילו את לא הסתכלת יאללה
^^^כאילו את לא הסתכלת יאללה
אנונימי
מה מביך בזה?
ליטרלי כל הבנות בשכבה שלי (כולל הצאחלות והפרחות) שמות תחתונים רגילים שרואים דרך הטייץ.
מה גם זה נהיה מביך? תכף גם לדבר יהיה מביך
ליטרלי כל הבנות בשכבה שלי (כולל הצאחלות והפרחות) שמות תחתונים רגילים שרואים דרך הטייץ.
מה גם זה נהיה מביך? תכף גם לדבר יהיה מביך
אנונימית
אוקיי אבל אם זה היה מביך אותן הן לא היו עושות את זה
אז למה אתה שואל כדי לגרום להן להרגיש כאילו הן לבושות חשוף מדי או משהו?
שילבשו מה שבא להן ואם זה לא מביך אותן אז לא מביך אותן זה הכל
אז למה אתה שואל כדי לגרום להן להרגיש כאילו הן לבושות חשוף מדי או משהו?
שילבשו מה שבא להן ואם זה לא מביך אותן אז לא מביך אותן זה הכל
אנונימית
מאוד מביך
לא
באותו הנושא: