7 תשובות
מאמינה שישלחו לך מיונים אחרי שתתקשרי ותחפרי להם.
אל תדאגי מה שנתנו לך זה תאריך ראשוני, רוב הסיכויים שלא תתגייסי בו
אחרי שתעשי יום המאה ישלחו לך שאלון העדפות ואז תעשי מיונים (ואם יש לך תפקיד שאת יודעת שאת רוצה לא לפחות לפנות למיטב ולבקש!!)
אחרי שתעשי יום המאה ישלחו לך שאלון העדפות ואז תעשי מיונים (ואם יש לך תפקיד שאת יודעת שאת רוצה לא לפחות לפנות למיטב ולבקש!!)
כי אם את גבר עם פרופיל גבוה לוקחים אותך לקרבי מבלי לשאול כמעט.
נשים נותנים להן יותר חופש בחירה
נשים נותנים להן יותר חופש בחירה
וכעיקרון אם הם לא עונים לך ומשנים תוכלי להכנס לאתר קבילות חיילים ולשלוח קבילה על זה,ומעבר לכך כפי שציינתי^
שואל השאלה:
מה הקשר שאני אישה לפרופיל שלי?
אני יכולה לנסות לשנות את הסעיף של הלחץ עד הגיוס ולנסות מיונים לקרבי..
פרמדיקית, לוחמת, כל מיני
מה הקשר שאני אישה לפרופיל שלי?
אני יכולה לנסות לשנות את הסעיף של הלחץ עד הגיוס ולנסות מיונים לקרבי..
פרמדיקית, לוחמת, כל מיני
אנונימית
הפרופיל לא משנה לך את אישה, והדפר שלך בסדר אם את מכוונת למשהו טכנולוגי פשוט תחכי ליום המאה ותבקשי מיונים אחכ
אז אולי עדיף ש"תלכי עד הסוף" וצצחזקי בדת ותוציאי פטור דת,ממילא נותניפ לבנות בעיקר במוערבים (וזה אם בכלל נותנים) ובתפקידים אחרים גם אולי עם הגבלות (ברוב הג'ובים גם עם פחות זמן) וממילא מחקרית הן לא בהכרח מתאימות וכו
באותו הנושא: