4 תשובות
שולחת לך חיבוק אחותת
שואל השאלה:
תודה!!!
אנונימית
אני גם בכיתי בגלל משהו דומה זה באמת עצוב :/
מבינה אותך. אבל זה בטח בגלל שאת בתקופה סופר רגישה. זה בסדר גמור לבכות(:
אל צדאגי עד מחר לא יהיה זכר לדמעות ותזכרי שהכל חולף בסופושל דבר ויהיה מישהו אחר❤