9 תשובות
זה תלוי האם איתו אדם נשי או גברי
לפי מה שראיתי לרוב יש הבדל..
אבל זה לא תמיד
זה תלוי. אני חושבת שזה לא קשור לנטייה מינית אלא לחופש ביטוי דרך לבוש
אופי לא לבוש לא תמיד אבל לפעמים כן
אנונימית
בדרך כלל אין ממש הבדל
לא בהכרח
לא באופן קבוע. להט"בים לרוב נוטים להיות יותר משוחררים מנורמות חברתיות מסוימות שקשורות להתנהגות, לבוש, וכו', אבל לא כולם מנצלים את זה.