11 תשובות
מועדון אופציה?
תלכו לבארבי.
תלכו לבארבי.
שואל השאלה:
בעייתי הייתי אתמול
בעייתי הייתי אתמול
ואללה?
פאב?
בלבוי מומלץ.
בלבוי מומלץ.
שואל השאלה:
צריך לשם תז לצערי
צריך לשם תז לצערי
את בדרום?
שואל השאלה:
מרכז
מרכז
יש מסעדה שנקראת אמורה מיו.
מסעדה איטלקית.
הכתובת היא שלמה אבן גבירול 100.
מסעדה איטלקית.
הכתובת היא שלמה אבן גבירול 100.
היא סבבה לדעתך?^
שואל השאלה:
אני ממש רןצה משהו עם אווירה סטייל הקילומטראז' (סגור היום)
אני ממש רןצה משהו עם אווירה סטייל הקילומטראז' (סגור היום)
האמת לא הייתי שם^
באותו הנושא: