5 תשובות
טלק וספציפית אני הבאתי מנעולים. לא השתמשתי פעם אחת והכל בסדר
בחיים לא היה לי זמן להתגלח בצבא.
זהו כל השאר סבבה.
אה ולא צריך 4 חולצות לבנות 2 או מקסימום 3. כי מדי ב זה חולצה ירוקה ומדי א זה לבנה. הולכים עם מדי א רק בטקסים וביציאה אז ככה שאני הבאתי 4 חולצות לבנות השתמשתי ב 2
די מיותר להביא סכיני גילוח, בטירונות אין זמן לזה(בסדיר יהיה זמן), אסלוניות זה גם די מיותר. בנוגע לטלק רק אם את משתמשת תביאי, אני אישית משתמשת בזה באופן קבוע לנעלי צבא
אסלוניות לא כזה מיותר. השירותים אצלנו היו במצב זוועה אז זה תמיד טוב.