7 תשובות
כי הדייט הראשון זה היכרות יותר.
כי במשך שעתיים אתם לא תוכלו לדבר ואתם בקושי מכירים. עדיף לפתח שיחה במסעדה או במקום שקט.
פשוט כי דייט ראשון זה גם היכרות. אם אתם מכירים מלפני אז אין בעיה
כי בסרט פשוט יושבים ורואים את הסרט זה כזה מוזר לשבת ליד בן אדם שאת לא מכירה ככה, בדייט ראשון אמורים לדבר ולהכיר אחד את השני ואם רוצים אז רק אחר כך לסרט

אם אתם כבר מכירים אז אין בעיה שתלכו לסרט אבל אם זאת פעם ראשונה אז עדיף למסעדה או משהו
כי זה משעמם רצח אתם פשוט יושבים אחד ליד השני ורואים משהו אחר
זה כמו להיפגש ולהיות רק בטלפון
כי סרט זה טיפה מרחיק ביניכם אבל אם את חושבת זה הכי נכון פשוט תעשי את זה
מה יש לכם הבן אדם רק רצה לדעת אם היא מאלה שלוקחים מהפופקורן אחד אחד או כמה במכה