6 תשובות
ראקוטן כל השאר חרטא
חומר סיכה
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי לוקחת ראקוטן ואז זה הפסיק לי לגמרי לתקופה אבל אז חזר בטירוף... זה לא באמת עוזר
הייתי לוקחת ראקוטן ואז זה הפסיק לי לגמרי לתקופה אבל אז חזר בטירוף... זה לא באמת עוזר
אנונימית
אני כרגע עם אקניל
מי שאמר שחוץ מריקוטאן הכל חרטא אתה מדבר שטויות
זה שהתייאשת באמצע לא אןמר שלא יעזור לאחרים, סליחה שלא כולם רןצים לסכן את הבריאות שלהם בשביל פיתרון מהיר
מי שאמר שחוץ מריקוטאן הכל חרטא אתה מדבר שטויות
זה שהתייאשת באמצע לא אןמר שלא יעזור לאחרים, סליחה שלא כולם רןצים לסכן את הבריאות שלהם בשביל פיתרון מהיר
^^כנראה שלא סיימת את הטיפול. קחי שוב.
^ראקוטן זה לא דבר מסוכן, עלולות להיות לו תופעות לוואי כמו לכל תרופה על הפלנטה הזו, לכן עושים את התהליך בליווי רופא עור. זה לא דבר שמסתבך.
בכלל, אם יש לך בעיה בעור, לכי לרופא עור, הוא האדם היחיד שבאמת מוסמך לטפל בך, משחות בסופר פארם לא מחוייבות לתת לך שום תוצאה אמיתית.
^ראקוטן זה לא דבר מסוכן, עלולות להיות לו תופעות לוואי כמו לכל תרופה על הפלנטה הזו, לכן עושים את התהליך בליווי רופא עור. זה לא דבר שמסתבך.
בכלל, אם יש לך בעיה בעור, לכי לרופא עור, הוא האדם היחיד שבאמת מוסמך לטפל בך, משחות בסופר פארם לא מחוייבות לתת לך שום תוצאה אמיתית.
אנונימי
כן זה מה שקרה לי, מתחיל החורף ואני אתחיל נראלי לקחת שוב לעןד חצי שנה
כל עוד את עדיין קטנה ולא קרובה לסיים את גיל ההתבגרות אז זה יחזור לך עוד הרבה, ויש פעמים שצריך לעשות איזה שתיים שלוש טיפולים עם ראקוטן כדי שזה יעלם לגמרי
כל עוד את עדיין קטנה ולא קרובה לסיים את גיל ההתבגרות אז זה יחזור לך עוד הרבה, ויש פעמים שצריך לעשות איזה שתיים שלוש טיפולים עם ראקוטן כדי שזה יעלם לגמרי
באותו הנושא: