תשובה אחת
השתמשתי פעם באפידו, צריך ממש קצת ולא להתקרב לעיניים (ורק בלילה). ובכללי שמתחילי לשים אפידו צריך שבוע יום כן יומיים לא, אחרי שבוע יום כן יום לא ובשבוע השלישי רק אז להתחיל כל יום. זה משחה אינטנסיבית אי אפשר על ההתחלה לשים המון.
יכול להיות גם תגובה אלרגית אם את עושה הכל לפי מה שאמרתי