4 תשובות
לא להיות לחוצים ולבוא עם ראש פתוח כי לומדים הכי הרבה בשיעורים הראשונים
זה שיעור נהיגה לא טסט
לבוש הולם נעליים סגורות בטן מלאה וזהו
שואל השאלה:
משהו שחשוב גם לדעת מבחינה מעשית? בתור אדם שלא נהג מעולם..

ונגיד מבחינת תשלום, כל שיעור משלמים? או שמעבירים אחרי כמה.. איך זה עובד?
אנונימית
לזכור שהמורה איתך והכל טוב