4 תשובות
לא להיות לחוצים ולבוא עם ראש פתוח כי לומדים הכי הרבה בשיעורים הראשונים
זה שיעור נהיגה לא טסט
לבוש הולם נעליים סגורות בטן מלאה וזהו
לבוש הולם נעליים סגורות בטן מלאה וזהו
שואל השאלה:
משהו שחשוב גם לדעת מבחינה מעשית? בתור אדם שלא נהג מעולם..
ונגיד מבחינת תשלום, כל שיעור משלמים? או שמעבירים אחרי כמה.. איך זה עובד?
משהו שחשוב גם לדעת מבחינה מעשית? בתור אדם שלא נהג מעולם..
ונגיד מבחינת תשלום, כל שיעור משלמים? או שמעבירים אחרי כמה.. איך זה עובד?
אנונימית
לזכור שהמורה איתך והכל טוב
באותו הנושא: