6 תשובות
כי פה עונים מהר
כי אנשים יותר נוטים לאהוב את מבנה האתר של סטיפס
כי כשרושמים שאלה בגוגל מה שקופץ לרוב זה תשובות מסטיפס ולא משאר האתרים האלו
בדיוק בגלל שסטיפס זה לא פורום
ולאנשים אין zין לפורומים
הם רוצים תשובות קצרות ומהירות
ולאנשים אין zין לפורומים
הם רוצים תשובות קצרות ומהירות
שואל השאלה:
למה סטיפס הוא לא פורום?
למה סטיפס הוא לא פורום?
אנונימי
זה סתם אתר לשאילת שאלות ותשובות קצרות, פורום יותר נועד לדיונים, לרוב גם מחולק לקהילות.
באותו הנושא: