תשובה אחת
היה לי שיאומי פוקו m3 והוא תפקד טוב אצלי שנתיים והוא עדיין עובד אבל החלפתי עכשיו לרדמי note 11 pro וזה טלפון מעולה ולפי מה שאני הבנתי הוא אמור להחזיק כמה שנים טובות גם יש לו מצלמה טובה ומלא איחסון
באותו הנושא: