14 תשובות
חי בסטורי
פיפי חי בסטורי
דיי משעמם לי מי רוצה לריב
פיפי חי בסטורי
חי באילוז'
גט אה רום
טו טו טו טו
אבנר(על אברהם)
זקנבוט
זקנבוט פרו מקס
אני סתיו קצין
אוהבת להקצין
היא לא אמרה את זה^
^ היא אמרה
אחרי איזה הדחה היא המציאה כזה שיר על עצמה וזה המשפט הראשון בשיר
שיר המציאה את השיר הזה
שואל השאלה:
שיר ממש לא המציאה את השיר הזה
אבלל שיר המציאה את השיר הזה לפני שסתיו יצאה וזה אורגינל סאונד בטיקטוק שלה יואוו
שואל השאלה:
אבלל סתיו המציאה את השיר הזה עוד שהיא הייתה באח הגדול ושיר לקחה השראה ושרה תשיר הזה בשביל סתיו יואוו
מאיפה את יודעת חייםם
שואל השאלה:
כי אני ראיתי אח גדול לעומתך?
ראיתי ראיתי אין מה לדאוג
לא הראו את זה בפרק בטח ב26
^ כן זה היה ב26
ושיר סתם עשתה לזה קאבר