12 תשובות
הייתי לסבית
לא מתאפר בכלל לא כל הזרקים האלו לא הפוך לצחלה טורבו
בת אדם רגילה סהכ
והופך ללסבית כנראה
בת אדם רגילה סהכ
והופך ללסבית כנראה
הייתי מתלבש כמו גותית שווה, לא מתייחס לאף גבר ולא נותן להם לגעת בי. שזה ישאר בגדר פנטזיה, שהם יתחננו לטיפה ממני והתלהבו מכל יחס שאני נותן להם.
שואל השאלה:
חחח בןכהה למה לסבית
חחח בןכהה למה לסבית
אנונימית
כי לא רואה את עצמי עם גבר אוהב נשים אז גם עם היית אישה הולך על נשים
הייתי פשוט חי תחיים, מתחבר למי שהוא נחמד וזהו, כמו שאני עכשיו
מבחינת לבוש אני עכשיו לא מבין כלום בלבוש, לא יודע אם זה היה מעסיק אותי הרבה בתור בת ובאמת ממש קשה לי לדמיין מצב שבו אני מבין בלבוש, אז יותר קשה לי לדמיין מה הייתי לובש אבל הייתי רוצה להראות ממש טוב
מבחינת לבוש אני עכשיו לא מבין כלום בלבוש, לא יודע אם זה היה מעסיק אותי הרבה בתור בת ובאמת ממש קשה לי לדמיין מצב שבו אני מבין בלבוש, אז יותר קשה לי לדמיין מה הייתי לובש אבל הייתי רוצה להראות ממש טוב
אנונימי
שואל השאלה:
לאלא יעני אם היית יוצא עם מיני וחזייה לרחוב בידיעה מה גברים חושבים
לאלא יעני אם היית יוצא עם מיני וחזייה לרחוב בידיעה מה גברים חושבים
אנונימית
הייתי לסבית
שואל השאלה:
למה לסבית
למה לסבית
אנונימית
נשים
שואל השאלה:
שק של נחשים חמוד אל תתבלבל
שק של נחשים חמוד אל תתבלבל
אנונימית
אני לא יודע אם הייתי יוצא עם תחתונים וחזייה אבל נראלי שכן כי אני כיום לא כזה טיפוס שמסתכל על הסביבה, מצד שני אם זה היה מרגיש לי לא מכבד או מזלזל לא הייתי לובש
גם היום אני לא עושה נגיד עגילים או קעקועים אבל הולך בבוקסר ומכנסיים ועוד
גם היום אני לא עושה נגיד עגילים או קעקועים אבל הולך בבוקסר ומכנסיים ועוד
אנונימי
באותו הנושא: