תשובה אחת
לא יודע להגיד לך ברוקר כי אני לא סוחר על כסף אמיתי, אבל כן עבדתי על fx-replay וזה אתר שמאפשר לך להתנסות על מסחר בכסף מדומה ולבנות סטטיסטיקה לאסטרטגיות שלך, אם זה נשמע לך מעניין יש על זה סרטונים ביוטיוב להראות לך איך זה עובד.
הבעיה היחידה היא שזה יקר ועולה 30 דולר בחודש.
הבעיה היחידה היא שזה יקר ועולה 30 דולר בחודש.