5 תשובות
כנראה שהמצב לא ישתנה אבל אולי לכי תדעי
כי אם מישהו דחה אותה, לא מנסים להתקרב שוב.
לא אובססיה זה לחשוב רק על זה לנסות משהו פעמיים זה לא אובססיבי
אני בת אבל זה אובססיבי
סוג של אובססיה^^אם אתה חוזר על משהו עוד פעם ועוד פעם