14 תשובות
עשירה לפחות אני אבכה במטוס פרטי לדובאי
ברור שעני אבל מאושר
תמיד אשפאף להיות מאושר, לא משנה מה המסביב.
עוני חדמש מעדיף אושר על פני עושר
מאושר
עדיף להיות מאושר
ההרגשה שלנו עם עצמנו היא הכול בסופו של דבר
ההרגשה שלנו עם עצמנו היא הכול בסופו של דבר
עשירה
מעדיפה לבכות בלמבורגיני
עניה
עדיף לבכות בלמבורגיני מלחייך באוטובוס
עשירה אבל עצובה
להיות שמחים
מטרת החיים היא לא אושר ולא עושר, המטרה בחיים היא לשרוד (אני אישית לא חושבת ככה אבל זה נכון) ואם אני אהיה עשירה, לא משנה אם אני אהיה עצובה או מאושרת, יש לי סיכוי יותר חזק לשרוד
וגם אם אני לא אהיה מאושרת צבעוני מקסימום אני יכולה לוותר עליו
וגם אם בתור עשירה אני ארצה להתאבד, אז רוב הסיכויים שאני לא אצליח בזה כי יש אנשים ומכשירים שקניתי כדי למנוע את זה וגם אם אני אצליח אני יכולה לשלם לרופאים הכי מוכשרים בעולם בשביל לעזור לי מבחינה פיזית ו*נפשית* ככה שאני גם אהיה בריאה וגם שמחה בסופו של דבר, בעוד שלעני, לא משנה אם הוא מאושר יש סיכוי יותר גבוה לאתאבד כי: מס הכנסה רודף אחריו, הילדים שלו חולים, אשתו רוצה להתגרש וכו' וכו'
וגם אם אני לא אהיה מאושרת צבעוני מקסימום אני יכולה לוותר עליו
וגם אם בתור עשירה אני ארצה להתאבד, אז רוב הסיכויים שאני לא אצליח בזה כי יש אנשים ומכשירים שקניתי כדי למנוע את זה וגם אם אני אצליח אני יכולה לשלם לרופאים הכי מוכשרים בעולם בשביל לעזור לי מבחינה פיזית ו*נפשית* ככה שאני גם אהיה בריאה וגם שמחה בסופו של דבר, בעוד שלעני, לא משנה אם הוא מאושר יש סיכוי יותר גבוה לאתאבד כי: מס הכנסה רודף אחריו, הילדים שלו חולים, אשתו רוצה להתגרש וכו' וכו'
עשיר ואז אני יעשה טוב לעולם ואז אני מרגיש טוב (טוב לעולם זה להזמין וואלט עם המבורגר או שווארמה )
באותו הנושא: