4 תשובות
אצלי יש כי זה פשוט גנטיקה וזה מחמיר אם אני לא ישנה טוב אז אני פשוט מקפידה לישון טוב טוב ואני לפעמים שמה על זה קצת קונסילר בשביל להצניע
היו לי, אבל התחלתי למרוח סרומים וקרמים, זה ממש עזר.
שואל השאלה:
איך נפטרים מזה? :(
כן