14 תשובות
מביכים
מוגזם אני תמכתי בסתיו אבל מוגזם לא מגיע לה מיליון
הם ביטלו את הכול עד כמה שהבנתי
אבל זה פתטי עד כדי גיחוך
הזויים, הניצחון של יובל מעתוק מוצדק
הם הזויים ומביכים
ואם הם היו קוראים את התקנון שנכתב הרבה לפני שהם בכלל ידעו מי נכנס לבית הם לא היו עושים שטויות כאלה...
במקום לתרום לה תתרמו לאנשים שצריכים את הכסף
לא מבין מה אכפת לכם ?
כל אחד תורם מהכיס האישי שלו
וזה לא תרומה פשוט מאמינים שלסתיו הגיע המיליןן והוא נלקח ממנה סליחה אבל זו האמת
אנונימי
הוא לא נלקח.
סתיו הביאה את המצב הזה עליה לבד.
עובדתית היו לה הכי תומכים מכל מתמודד בעונה הזאת ,אם כל הכבוד למעתוק אף.היא לא זאת שעשתה את הרייטיניג .
כולם צפו בעונה בגלל סתיו ..עובדתית הרייטינג מוכיח לא משנה אם אתם אוהבים אותה אן לא.
המיליון היה צריך להיות שלה
אנונימי
המליון הולך למי שמקבל הכי הרבה הצבעות.
ולדעתי סתיו הרסה את העונה בכלל ואם היא לא הייתה אז היה יותר כיף..
אז הכל תלוי בדעה שלך.
הניצחון לא נלקח ממנה. היא פשוט הפסידה בכמות ההצבעות
שואל השאלה:
לא צפיתי בגלל סתיו, ואם כבר רייטינג לליאל מגיעה לזכות כמו סתיו אבל גם אותו לא סובלת.
אנונימית
אידיוטים
שהם לא נורמליים
מה משעמם להם
כל זה בגלל כמה עריכות שגרמו להם "להתאהב בה"
מביך רמת טמטום שיא
אנונימי