9 תשובות
מאז שברית המועצות נפרדה אוקראינים הם אוקראינים ורוסיים הם רוסיים
אם אוקראינים היו רוסיים בהכחשה אז אני הייתי רוסייה מלאה אבל אני חצי רוסיה חצי אוקראינית כי זה לא אותו הדבר
שואל השאלה:
זה נבלה וזה טרפה :(
זה נבלה וזה טרפה :(
אנונימי
מה?
שואל השאלה:
תפוח אדמה
תפוח אדמה
אנונימי
ממש מצחיק
לא, הם אוקראינים ולא רוסיים בהכחשה
שואל השאלה:
אז אוקראינים הם רוסים בהכחשה?
אז אוקראינים הם רוסים בהכחשה?
אנונימי
זאת תכנית אותה שפה, גם רוסיה וגם אוקראינה פעם היו ברית המועצות אבל עם הזמן זה נפרד לרוסיה ואוקראינה ואם אני זוכרת נכון ממה שסבתא אמרה לי רק שינו כמה דברים באוקראינית
באותו הנושא: