27 תשובות
לא מבינים בתנ"ך
אנונימי
שטופי מוח נוצרים
זאת האמונה שלהם, כמו שאתה מאמין ביהדות.
דיי לזלזל בדתות של אחרים
לצערנו ככה הם גדלו ונשטפו מוחית הלוואי שהיו חוקרים
ככה הם גדלו, נוצרים שחוקרים את התנ"ך באמת, תרוב מתגיירים.

לכן הרבה כנסיות אוסרות לקרוא תנ"ך אלא נושאים ספציפיים, כמו כן אסור לדבר עם רבנים.
כנסיות לא אוסרות לקרוא את התנ"ך
הסיבה הראשונה זה שהם גדלו ככה כמו רוב האנשים הדעות שהם מחזיקים נובעות מהבית שלהם
סיבה שנייה יש הרבה מיסיונרים שמכירים את התנ"ך די טוב ומשתמשים בתנך כטענה להוכיח את זה שישו המשיח
דוגמת ישעיה נג
אני מאמין שיש עוד תתי סיבות אבל אלה העיקריות
detective.braun הרב טוביה סינגר הפריח את הטענות שלהם הכל סילופים
^^
כנסיות אוסרות ללמוד, חוץ מפרקים מסוימים.

אם היו קוראים את כל התנ"ך, היו רואים שתנ"ך סותר את הנצרות לגמרי.

המסיונרים לומדים רק חלקים (שקיבלו אישור מכנסיה) מין התנ"ך, את כל שאר לא לומדים (שמה יגלו את האמת).

בנוסף גם בפרקים שהם מביאים הם מסלפים פסוקים, וגם מילים מין הפסוק.

ישעיה פרק נג, מוכיח את טענתי, לומדים רק חלקים שאפשר לסלף לאמונה הנוצרית.

אומנם זה אכן מדבר על הנצרות, אבל על מה שהיא עשתה לעם היהודי.
יוולד בבית לחם
ירכב לירושלים על חמור
יגורש על ידי אנשיו
יחזיר אנשים לחיים
ירפא אנשים
ישוע מילא 30 נבואות ביום אחד, הסיכויים שמישהו ימלא רק 8 נבואות זה 1 מתוך 100,000,000,000,000,000.
ישוע הוא המשיח, והוא חוזר בקרוב.
יום מבורך

^^^^ כינויים, מאיפה הבאת את זה שכנסיות לא מסכימות לקרוא תנך? הכומר בכנסייה שלי כל הזמן אומר לנו לקרוא את התנ"ך או את הברית החדשה כל פעם שאנחנו יכולים, ברצינות מאיפה אתה מביא את המידע שלך?
דיסאינפורמטציה שמטרתה לנצר יהודים האמונה הנוצרית סותרת את כל היהדות
^^
הוא לא מילה אף נבואה, זה שאדם שקרן המציא שהוא עשה, לא מוכיח שום דבר.

ימך שמו מת כי היה חלש, הוא לא המשיח.
^^^ אין נבואות כאלה על המשיח.

חוץ מעני על חמור. זה לא אומר שכל מי שירכב על חמור - שהוא משיח.
אנונימי
^מיכה פרק ה לדוגמא
כל מה שציינתי הם נבואות.
לאנשים יש אמונות שונות וואו איזה פלא
^^^ זאת לא נבואה שהמשיח עצמו יוולד בבית לחם, אלא שהוא שהוא יהיה צאצא של דוד בן ישי בית הלחמי.

הוא כזה? אבא שלו מבית לחם?

ואתה יודע מה? לא כל מי שנולד בבית לחם - הוא משיח.
אנונימי
^זה כן ברגע שאתה קורא את כל הפרק.
כי הוא המשיח..
אתם לא יכולים לקרוא את הברית החדשה בכלל לפי מה שרבנים אומרים
אנונימי
^
התנ"ך אומר שהוא לא המשיח, להביא הוכחות מספר שהמצתם, זאת לא הוכחה.
זה מאוד קל להאמין במשהו שנותן לך לעשות כמה עבירות שבא לך תמורת כמה שקלים שיגרמו למישהו אחר לסבול במקומך.
ישוע הוא המשיח הנוצרי. זה שלכם אין משיח, ואתם מקנאים, לא אומר שאתם צריכים לשנוא את הדת הזו
^^ מי שמנצל את זה שאלוהים סולח לו על חטאים מגורש מהכנסייה, תגיד אתה בכלל חוקר דברים לפני שאתה אומר אותם?
^^ אם לא הייתה יהדות - לא היה מושג כזה "משיח". כל הקטע שאותו איש מתיימר להגשים את הנבואות של התנ"ך על המשיח (שהן לא מתאימות לו בכלל, כברור לכל מבין).

ואנחנו יש לנו משיח, הוא יתגלה מתי שיהיה רצון ה' יתברך וזה לא יהיה יש"ו הנוצרי.

אין לנו מה לקנא, אבותינו ידעו למה הם לא קיבלו אותה (כי הוא היה מסית ומדיח שמעוות התורה).
אנונימי
^נו באמת אתם אומרים את אותו הדבר כבר אלפי שנים מתי תבינו שיש סיבה שלא רוצים שתקראו את הברית החדשה? והסיבה הזאת היא כי היהדות רוצה להסתיר ממכם את האמת, ישוע הוא המשיח וברגע שהשנה הזאת שאתם נעולים עליה תגיע ושום משיח לא יבוא כולכם כבר תגלו את זה. תתחילו לחפש טיעונים אמיתיים
אנונימי
^ למה בשביל ללמוד על המשיח - אני צריך ללמוד ברית חדשה ולא את התנ"ך עצמו שאותו "הברית החדשה" מספלת?
אנונימי
^אם אתה רוצה לומר שישוע שקרן אתה צריך לקרוא ממקורות אמינים עליו, אתה ברצינות חושב שמה שאנשים שחיו 500 שנה אחרי ישוע יותר נכון ממה שאנשים שראו ודיברו איתו אמרו? על מה אתה מבסס את האמונה שלך נגד ישוע אם אתה לא יודע בכלל למה צלבו אותו
אנונימי
^ יודע מצויין: הוא כישף הסית והדיח (סנהרין מג ע"א). זה לא שככה החליטו עליו 500 שנה אחרי, זאת מסורת שעברה מדור לדור מזמן שהוא הוה חי (בתקופץ התנאים הקדמונים).

אתה חושב שהברית החדשה נכתבה בזמנו? לא, היא בעצמה נכתבה 400 שנה אחריו, לכן יש סתירות בין 4 בשורות שונות. (והיו הרבה יותר שהכמרים החליטו לא להכניס את זה לקנון בגלל ששם יש יותר מדי סתירות.)
אנונימי
^והנה שוב המידע היחיד שיש לך על ישוע זה מספר ששונה פעמיים ושהוא סיפור מפה לאוזן
והברית החדשה סיומה להכתב בשנת 100 לספירה על ידי התלמידים שלו, ואתה לא יכול לומר לי סתירה אחת בכלל אתה רק יודע לומר שיש כאלו, אם אני עכשיו אשאל אותך לכתוב לי סתירות אתה תחפש בגוגל "סתירות בברית החדשה" תמצא לי טיעונים משנת הרמב"ם וזה ילך במעגל כי לאף אחד מכם אין טיעון נורמלי אחד.
הרבנים שלכם הוכחו כטועים וחסרי ידע על ידי אנשים רנדומליים באינטרנט, סליחה באמת שאני לא הולך לסמוך על הדעה הלא מדוייקת שלהם
אנונימי